my chemical romance-rozhovory

Marilyn Manson o mcr

3. října 2008 v 16:19

zdroj-http://mchr-web.blog.cz

já nevím asi proto nemám ráda Marilyna Mansona dobře má dobrej stiling ale je podle mě dost namyšlenej a jak už říkal !!!dělá všechno kvůly penězům a to se mi nelíbí!!!




Jinak česky-Pořád válčíš s My Chemical Romance?
MM: "Já jsem s nima nikdy neválčil, ale setkali jsme se na nějaký show, myslím v Norsku, a jeden z nich, kytarista, za mnou přišel, je to takovej trpaslík,(Frank =D) byl mi asi po hrudník, protože já měřím asi sedm stop a on mohl mít tak dvě, a on mi řekl: Rád bych se za určitý věci omluvil, a já na to, že je to skvělý, protože jinak bych ho srazil k zemi jako čubku...
Já jsem je nechtěl vyprovokovat, nejsem z těch, co si stěžujou. Všichni se mě ptali: Je ten tvůj song o My Chemical Romance? A já říkám: ne. My Chemical Romance prostě nejsou můj šálek kávy, jsou mi ukradený. A tak jsem mu řekl: Nemám s váma problém, prostě vás nemám rád. Všechno nejlepší k narozeninám."

trošku starší rozhovor MCR

9. února 2008 v 10:59
´The Black Parade´ nebyla jen jednou z největších a nejambicióznějších desek roku 2006, ale také učinila z My Chemical Romance mezinárodní superhvězdy. Je ale jejich úspěch otráveným pohárem? To se pokusil zjistit Alexander Milas.

Nemá cenu do nekonečna omílat nepopiratelnou pravdu - My Chemical Romance, někdejší nuly z New Jersey, co měly sen, jsou teď ku*va velikáni. Pokud si ale myslíte, že jejich nové album je dopředu promyšlenou komerční chňapkou na prachy, zamyslete se znovu. Je to velkolepá, koncepční deska, která by spíše zapadla do 70. let. Ale jak sami uznávají, natáčení ´The Black Parade´nebylo náhlým rozhodnutím. Plni strachu, jak bude jejich dílo přijato a zda vůbec budou schopni dosáhnout takových uměleckých výšin, stal se čas strávený ve studiu odrazovým bodem k propasti, která dost dobře mohla být peklem. Místo toho se však ocitli na prvních příčkách hitparád a - soudě podle toho, jak těžké je se k nim v současnosti dostat - přistáli měkčeji než očekávali. Hammer se je pokoušel dostihnout v LA, v New Yorku a nakonec jsme se dohodli na Japonsku - to vše v rozmezí několika dnů. Jejich životy jsou dost rychlé. Sami tomu nemůžou uvěřit. "Skoro jsem zapomněl, že jsme v Japonsku," usmívá se bubeník Bob Bryar.

Jaké je Japonsko?
G: "Miluju Japonsko, je úžasný. Jsem nadšenej, že zase koncertujeme. Je to, víte... Prostě jsem se už pěkně dlouho těšil, až tohle turné začne."
B: "Jde to moc dobře. Songy z novýho alba teď hrajeme všude a kamkoliv přijedem, je to fajn. Je to trochu divný, ale i úžasný. Bylo to tak trochu riskantní, přijít s takovouhle deskou."
Pochybovali jste někdy o tom, jak bude nová deska přijata?
G: "Jednou, dvakrát týdně jsem měl takový frankensteinovský momenty, kdy jsem se sám sebe ptal, jestli nejsem cvok. Potřeboval jsem, aby mi někdo, kdo si dal v uplynulým týdnu sprchu, potvrdil, že jsem v pořádku a že děláme správnou věc a že sakra nejsme žádní blázni... Že nás nezavádím špatným směrem."
B: "Rozhodně jsme se trefili. Prostě jsme chtěli udělat něco, s čím budeme spokojení, co nás bude těšit. Věděl jsem, že se mi to líbí a taky jsem věděl, že to pro nás bude mít zvláštní význam, ale nechtěl jsem, aby lidi říkali: ´co to ti chlápci vyvádějí?´. To se naštěstí nestalo."
R: "Když jsme byli ve studiu, celý to byla zábava. Čím byly naše nápady šílenější, tím spíš jsme to chtěli zkusit. Říkáte si, že je vám jedno, jak to lidi přijmou, ale není to pravda. Samozřejmě chcete, aby se to lidem líbilo."
G: "Když bylo album hotový, bylo mi jasný, že jsme stvořili monstrum."
Monstrózní album nebo něco monstrózního?
G: "Rozhodně monstrum v dobrým slova smyslu. Ale současně je to taky osobní obluda. Tohle je vážně osobní deska. Tohle jsme my. Hodně věcí se tím změnilo. Ale ne tak, jako když jsem dělal ´Helenu´. To bylo přece jenom těžší, protože jsem nebyl připravenej vypořádat se s babiččinou smrtí tak přímo. Když byla ta deska venku, říkali mi: ´Tak teď se tím budeš zabývat osm měsíců.´ Za touhle deskou není ničí smrt."
B: "Rozhodně to ale byla výzva. Dali jsme se do kupy se spoustou kapel a tohle album zapůsobilo na citlivý místa dosti lidem. Přinutilo je přehodnotit jejich postoj k nám. Tahle deska nás charakterizuje. Takoví jsme. Vydali jsme ze sebe všechno, Každej náš nápad, každej cit jsme vzali na místo, kde jsme nikdy nebyli. Sami jsme se zahnali do úzkých. Bude těžký to přebít. Bude to muset být úplně nová idea, snad rozebraná a syrová?"
V současnosti není běžné točit koncepční desky.
G: "Tohleto vymezení přišlo samo. Lidi říkají: ´Dost jste dřeli, aby jste se vzdálili.´ Ne, jenom jsme pracovali na něčem speciálním a bláznivým. Bylo to přirozený. Nepřemýšleli jsme nad tím, že ´nemůžeme to udělat jak ta a ta kapela´, spíš ´musíme udělat něco, co lidi dostane´."
R: "Vždycky jsme se to snažili promíchat, změnit. Báli jsme se, aby věci nezněly stejně. Podnítily nás nahrávky, který vyčnívají."
B: "Existujou kapely, který si ve studiu řeknou: ´Fajn, tady je náš singl, pojďme vyplnit zbytek alba.´ A pak jsou kapely, který vyrukujou s deskou, kterou nazývají koncepční, ale ve skutečnosti žádnej koncept nemá. Naše deska všechno tohle má."
Zní to jako velice vyčerpávající proces - pustili byste se do toho znovu?
G: "To je dobrá otázka! Vlastně nevím, jestli bych byl schopnej to znovu absolvovat. Bylo to vyčerpávající a bolestivý. Chci říct, že to byla skvělá zábava, ale po psychický stránce to bylo to nejtěžší, co jsem kdy udělal. Chodit spát v šest ráno, vstávat o čtyři hodiny později a začít zase nanovo. Tak to chodilo každej den. Byl jsem tou deskou posedlej, ne jen hudebně, ale taky všema těma vizema, co přicházely společně s tím. Trvalo to tak dlouho, protože jsme ty songy nemohli jen tak vyhrávat a pak je vypustit do světa pohromadě. To jsme nemohli."
Úspěch s sebou obvykle přináší domýšlivost. Co vás drží při zemi?
R: "Takový to jádro přátel - rodiče, nejlepší kámoši, přítelkyně - a ti se nemění. Nejednají s tebou jinak jenom proto, že se ti daří, a to se mi líbí. Taky do vás kecaj, což taky miluju. Když přijdu pozdě domů, chci, aby mě přítelkyně sprdla. Nebo aby na mě máma křičela, protože jsem jí už pár dní nezavolal. Právě díky tomu jste pořád normální."
G: "Máme s klukama takovej zvyk, že se vyhýbáme takovým těm konvenčním věcem, jako jsou třeba večírky v LA... Tam nezapadáme, tak tam nechodíme. Pořád se cítím jako normální chlápek. Když skončí turné, trvá mi tři, čtyři dny, než se vzpamatuju, ale pak uplynou další tři, čtyři dny a já ani nevím, že jsem v kapele. Je to fakt divný. Ale ta nejdivnější věc se mi stala po posledním turné, kdy jsem jel asi na týden do Portlandu, v Oregonu a celou dobu jsem byl zalezlej v hotelovým pokoji. Něco jsem napsal - bylo to před Vánocema - a asi tak za čtyři, pět dní jsem se hodil do normálu. Skoro jako by My Chemical Romance byli jenom snem a já si nebyl jistej, jestli se to skutečně stalo."
B: "Nechodíme na velký večírky, abychom soudili druhý. nebo takový nesmysly. Ale začne toho být moc, když se lidi začnou šťourat v našem soukromí: ´ach, našel jsem tvou fotku ze základky´."
To se stalo?
B: "Jo, všichni jsme to zažili. Lidi najdou naše ročenky. Před domem Mikeyho a Gerarda postávali lidi. I před mým domem byly děcka. Jednou jsme měli autogramiádu v Chicagu a přišlo tam pár dětí s fotkama mýho baráku a prosily mě, abych je podepsal. A já na to: ´Proč mi to ukazujete? To je divný´. Moje máma je číšnice a oni to nějak zjistily, šly na jídlo a poprosily ji. To už pak zachází moc daleko."
Chybí vám anonymita?
G: "Jo. Ale pak děláte interview, jako je tohle, a díky tomu je to snazší, protože jsou věci, o kterých chci mluvit. A s pár lidma jsme si vybudovali vztah. Na to si není proč stěžovat - že si lidi chtějí přečíst, co říkám. Ale mý vlasy nemají s tím, co chci říct, nic společnýho. To jsou jenom kecy o zku*venejch celebritách, který to rozmělňujou."
Ale ty sám máš blízko ke statutu celebrity.
G: "Je to legrační. Setkal jsem se s člověkem, co mě označil za nejtroufalejší osobnost s nejmenší dávkou sebeúcty. Jsem hodně troufalej, věřím si, ale jsem taky sebekritickej. Kdybych tvrdil, že moje hovno nesmrdí, byla by to lež. A tolik lidí klame. Takovým byste neměli věřit. Je mi jedno, že se na jevišti chovám neobvykle, ale nebudu lidem vykecávat díru do hlavy."
Jak si vysvětlujete kritické reakce? Navzdory prodejům, ne všichni pochopili, co děláte...
G: "Ty reakce byly jenom prostým cynismem. Četl jsem jednu, kde psali: ´tohle vydalo velký vydavatelství a je vidět, že to má pod kontrolou, bla bla bla´. A my na to: ´Kterej label by nás oblíkl do těchhle hadrů? Viděli jste, jak v poslední době vypadáme? Kdo by nás sakra takhle oblíkal?´. Ve vydavatelství je pár lidí, který jsou vyděšený tím, jak vypadáme! Nebyli si jistí, jestli to bude fungovat. Všichni předpokládali, že bude těžký to prodat. Dokonce si vzpomínám, jak jsme jednou dělali promo rozhovory k desce a nakonec k tomu dali pěkně starý fotky, protože si mysleli, že všechny vyděsíme. Samozřejmě že vůči nám panuje žárlivost a zášť, ale jsme šťastní, dostalo se nám požehnání. Chci říct, že s*ačky se vynořily fakt rychle. Nemůžeme to zastavit. Nezaprodali jsme se proti proudu. Zůstali jsme věrní svým zásadám a cti a i tak jsme to dokázali. Někdo si může myslet, že to bylo moc rychlý, ale s tím my nic nenaděláme."
Jste z toho příznivého osudu na rozpacích?
G: "Jo, je to fakt surrealistický. Není to tak, že bychom z toho byli na rozpacích, ale je to hukot. Sakra! Zvlášť když jsou na tebe lidi fakt naštvaný kvůli tomu, že jsme toho v tak krátké době tolik dosáhli. ´Chlape, sakra, já za to nemůžu.´Vidím to tak, že veškerá zášť nebo to, že jsou na nás naštvaný kvůli tomu, že jsme toho hodně dokázali v tak krátký době, že máme tak velký prodeje... ´Jak na nás můžeš bejt naštvanej? Co jsme udělali špatně?´."
R: "Měli jsme prostě štěstí. Nemůžete lidi kritizovat za to, že měli štěstí. Počínali bychom si stejně i kdybychom byli zpátky v naší dodávce. Prostě jsme se vypracovali. V posledních pěti letech jsme se nezastavili. Jestliže jsme měli štěstí díky tomu, že se lidem začala naše muzika líbit, není to naše vina. Spávali jsme v hotelových pokojích po osmi, spávali jsme na parkovištích A jestli to zabralo pět let, nebo dvacet, na tom nezáleží. Vždycky jsme se drželi toho svýho a nikdy nevyužívali naše fanoušky. Není to o tom, za jak dlouho jsme se sem dostali, ale jak. A já vím, že to bylo správnou cestou."
Doneslo se k vám hodně urážek?
G: "Poslouchám hodně desek a myslím si: ´Kdy jste naposled zariskovali?´. Hodně lidí si bude stěžovat: ´Sakra chlapi, pořád děláte ty samý podělaný pop punkový nahrávky, jaký tvoříte už 20 let´ - A co jste sakra čekali? To vás to tak překvapuje? To jste tak zahořklí, protože jsme udělali něco fakt upřímnýho a poctivýho, a ono to zafungovalo? Není to divný? Udělali jsme správnou věc! Nechtěli jsme nikoho napodobit zvukově ani vzhledově... a fungovalo to!"
Je zřejmý, že vám spousta lidí váš úspěch nepřeje.
B: "To prostě lidi dělají - záviděj. Zkuste se vžít do naší kůže - hrajeme songy, který milujeme. Co jinýho máme dělat? Naše hudba spojuje lidi. Každá kapela, co tvrdí ´Koncertujeme osm let a nic se nestalo´, no, to přece není naše chyba. Ale slavnější kapely tohle určitě neříkají. Třeba Green Day. Mysleli byste si, že je nemožný být takový kapele nablízku, ale byla to jedna z nejpřívětivějších kapel, co jsme potkali."
Kdy jste se s nimi setkali?
B: "Asi před dvěma lety jsme dělali vánoční show pro jedno rádio, jenom jsme se pozdravili a pak nám z ničeho nic přišla nabídka jet s nima na turné. První den jsme si mysleli, že nás prostě hoděj na jeviště a na konci nás z něj vykopnou. Ale to se nestalo. Seděl jsem v šatně, přišel tam Billie, sedl si vedle mě a zeptal se, jak se mám. Představil se mi, jako bych nevěděl, kdo je!"
Vzali jste si z toho příklad?
B: "Jo. Protože lidi budou říkat: ´páni, nemůžu uvěřit, že se s váma poflakuju. Připadáte mi, jako pěkní ču*áci´. Viděl jsem pár kapel, co byly trochu slavný, a změnily se v úplný ču*áky, takže nemůžu obviňovat lidi za to, že si to o nás myslí."
Gerarde, jednou jsi mi říkal, že jsi v ulicích New Yorku narazil na Bruce Dickinsona z Iron Maiden...
G: "Jo, to My Chem zrovna začínali... Byl to úplně normální chlápek. Nesnažil se udržet nějaký iluze. Pro mě bylo dobře, že jsem potkal lidi jako on, protože díky tomu jsem věděl, že dělám věci správně. Co ale nedokážu pochopit je to, že mě třeba lidi vidí stejně, jako já jeho."
B: "My jsme na fanoušky milí, ale jakmile s náma začnete vyjebávat, stanou se z nás ti největší hajzlové na světě."
To se stalo při Warped Tour, když začal Bert McCracken vyzývat lidí, aby se na vás nedívali?
B: "Jo, asi tak. Ale tohohle chlápka zkrátka nemůžete brát vážně... na to jsme zareagovali tím, že jsme vystoupili a totálně jeho kapelu převálcovali."
Rozhodli jste se přetočit původní video k ´I´m not Okay (I promise)´, který zachycovalo váš život na cestách v době, kdy jste začínali. Stýská se vám po těch nevinných časech?
G: "To bylo rozhodně nevinný období a to video to zachycuje. Bylo to vidět i v ´Heleně´. Ale čím víc muziky jsme vytvořili, tím víc jsme nacházeli kouzlo, který v tom spočívá. Zabrali jsme se do toho, a právě tam začnete vidět tu nevinnost. Jestliže v tom ponecháte tu čistotu, zůstane tam a nic to nemůže změnit. Zvlášť když netočíte desku kvůli penězům nebo hypotéce... Žijeme skromně, to naši muziku nikdy neovlivní."
B: "Pěkně dlouhou dobu jsme cestovali v dodávce, byly situace, kdy jsme museli stopovat a přespávat u lidí na zemi. To jsme si vyzkoušeli. Možná ne tak moc jako jiný kapely, ale není to tak, že bychom se chovali jako ty největší rockový hvězdy na světě."
R: "Jsme pořád ti stejní kluci jako před pěti lety. Ale když porovnáte místa, kde jsme hrávali dřív, a ty, kde hrajeme teď, uvědomíte si, že je to sakra divoký. Když si sednete a začnete o tom přemýšlet, řeknete si: ´no, kur*a!´, jako třeba: ´sakra, nemůžu uvěřit, že jsme v Japonsku a hrajeme pro takovou kupu lidí! Tyhle tichý chvilky přemítání, kdy si říkáme ´páni, dokázali jsme to, žijeme náš sen!"
A co se stalo s tou vaší dobitou dodávkou, ve které jste jezdívali na turné?
R: "Myslím, že je zaparkovaná na trávníku jednoho z našich dřívějších managerů. Hned jak jsme dostali tour bus, nastala pro naši dodávku smrtelná hodinka. Pomalu umírala a my s ní, protože odsávací systém byl v p*deli a plynový výpary unikaly do kabiny! Tak jsme v ní tak jezdili a měli halucinace. Jednou, když jsme jeli na Warped Tour, začala hořet. Bylo to zrovna v ten den, kdy jsme dostali autobus, protože v tý dodávce už jsme najeli spoustu mil!"

rozhovor s mikey way

9. února 2008 v 10:54
Takže Mikey, přemýšlel si někdy o svých kámoších z kapely po sexuální stránce?
M: "Wow, vidím, že nejste žádnej stydlín, fajn, hmmm, jo, asi jo, jednou se mi zdálo o Rayovi a Frankovi, kteří byli "sexuálně" spolu, takže asi jo. Bože, teď jsem si to oživil, fuj, vošklivý vzpomínky."
Kdyby sis musel vybrat mezi Smashing Pumpkins a tvým bratrem, koho bys zvolil?
M: "Haha, Smashing Pumpkins, o tom nepochybuj! Ne, Gerarda, svýho bráchu mám radši než Smashing Pumpkins. Moment, kdybych si vybral Smashing Pumpkins, co by se stalo Gerardovi?"
hmmm, třeba, hmmm, nevím...
M: "Fajn, takže je bezpečný zvolit si Smashing Pumpkins? Moment, kdybych si je vybral, mohlo by se bráchovi něco zlýho stát, ale mohlo by se přihodit i něco dobrýho. Ale když zvolím bráchu, co se stane Smashing Pumpkins? Hmmm, pro jistotu volím Gerarda."
Fajn, jsem teď totálně zmatenej, mluvíš strašně rychle. Nevadí, další otázka. Někdo chtěl, abych se tě zeptal, jestli vážně potřebuješ ty brýle.
M: "Haha, musím mít brejle, můj zrak je špatnej. Klidně bych mohl nosit kontaktní čočky, ale jo, potřebuju brejle."
Vyber si - černá nebo červená?
M: "Hmmm, nejsem si jistej. Černá je taková typická goth barva a lidi nás považujou za goth, takže když řeknu černá, budem ještě víc goth, takže co červená!"
No, červená je barva krve, což je dost goth.
M: "A jo, to je pravda... Takže, hmm, pak teda, hmmm, žádná! Volím slony!"
To nebylo na výběr. Ale fajn. Poslední otázka - nože nebo meče?
M: "No, nejsem si jistej, ačkoliv nože jsou taková fráze. Jdu do mečů."
>Tvůj bratr má meč, že?
M: "Jo, má ho schovanej doma ve skříni. Jak to víš?"
Já vás sleduju! Haha, ne, bylo to v první verzi vašeho videa "I´m Not Okay (I Promise)"
M: "To máš pravdu. Znám věci okolo My Chemical Romance"
Haha, sotva znáš věci okolo My Chemical Romance, a to jsi členem!

rozhovor s gerardem

5. února 2008 v 16:29
Jak pro tebe začal letošní rok?
G: "Na to si pamatuju moc dobře. Byl jsem na Times Square, kde jsem na Novej rok nikdy nebyl. Zrovna jsme zahráli 'Welcome to the Black Parade' před tisícema lidí, byli jsme na vrcholku nějaký budovy, když začal ohňostroj. Naskočili jsme do výtahu, vyběhli ven, tak tak, že jsme stihli odpočítávání. Všichni kluci tam měli svý přítelkyně kromě mě. V tý době jsem byl sám a tak jsem se potloukal s místníma policajtama. Bylo to silný, ohromný, ale taky trochu divný a osamělý."
Takže jak bys tenhle rok ohodnotil na stupnici do desíti?
G: "Stoprocentně bych mu dal desítku. Byl to úžasnej rok."
Čím to?
G: "Potkal jsem svou ženu. Když dospíváte a založíte kapelu, všechno děláte s tím, že láska pro vás svým způsobem neexistuje. To proto, že jste vyčerpanej, cynickej a navíc se jako umělec rád cítíte bídně. Vyrůstáte a před očima vidíte věci, který signalizujou, že se nechcete oženit. A pak vidíte, jak se jiný lidi dávají dohromady a žení se. Kapela byla pro mě formou terapie, založil jsem ji, protože jsem měl co dokazovat, něco jsem hledal. Nasedl jsem do dodávky a chtěl vidět svět. Pořád jsem jenom něco hledal a hledal a nakonec se ukázalo, že to ona je přesně to, co jsem hledal."
Měl tento rok i nějaký slabý okamžik?
G: "Ano, byla jím Evropa. Před Projekt Revolution. V tý době jsme byli v zámoří už devět týdnů a to je příliš. Tři týdny jsou těžký, šest týdnů je šílenejch a devět - to je hranice, kdy ztratíte styk s domovem. Hrozně se mi stýskalo po bráškovi. Ten slabej okamžik byl, když jsem se z toho všeho zhroutil, kdy jsem se poprvý v historii kapely chtěl vrátit domů. Nikdy jsem to neřekl, ale fakt jsem se cítil odtrženej, navíc jsme se potýkali se zraněníma a byli jsme pod obrovským tlakem. Měl jsem taky osobní problémy, z kterejch jsem šílel."
Podařilo se ti to zvrátit?
G: "Jo. Udělal jsem životní rozhodnutí. Vzmužil jsem se. Rozhodl jsem se, že odteď budu dělat jenom takový rozhodnutí, který mě udělají šťastným, že budu dělat jenom věci, který mě budou těšit. Že se nebudu bát a určitý věci přestanu hledat. Pak jsem se cítil skvěle."
Kdo je za uplynulý rok tvým hrdinou?
G: "Frank z Gallows, mám ho hrozně rád. Když jsme naposled hráli ve Wembley, Gallows přišli a potloukali se kolem. Podle mě jsou skvělý, setkat se s Frankem bylo neuvěřitelný. Hodně kapel se snaží znít jako Black Flag, ale nedaří se jim. Gallows se do toho opřeli, takže navrch mají svůj vlastní sound. Používají i klasický rockový riffy a to je hodně odvážný."
Kdo je idiot roku?
G: "Spousta lidi by možná řekla Britney Spears, ale ona je svým způsobem moje hrdinka. Myslím, že bylo skvělý, že si oholila hlavu, byl to jeden z okamžiků roku. Podle mě vypadala skvěle, chápal jsem ji. Zažil jsem spoustu chvilek, kdy jsem se s ní mohl ztotožnit. Někdy si prostě chcete oholit hlavu, cedit pot, pobíhat ulicema, bláznit. Někdy se prostě chcete schovat."
Jaké bylo nejlepší setkání s fanoušky?
G: "Pokaždý, když děláme Make a Wish. Je to organizace, kdy se setkávate s nemocnýma dětma, většinou smrtelně nemocnýma. Letos jsme se toho zúčastnili tak čtyřikrát, pětkrát. Pár dětí si přálo vidět show My Chemical Romance a setkat se s náma. My jsme s každým z nich strávili tolik času, kolik jen bylo možný. Jsou to ty nejlepší děti a taky nejpozitivnější. Dá vám to novej pohled na svět. Tyhle děcka už nemají moc času, nečeká je dlouhej život a vy si uvědomíte, jak směšný jsou vaše problémy. Ty děti milujou muziku a většinou jsou samej úsměv."
Jaké budou Vánoce u Wayů?
G: "Už dlouho jsem nezažil pořádný Vánoce, takže tyhle budou po dlouhý době první normální, navíc to budou první Vánoce s mojí ženou! Máme společnej byt a chystáme se koupit stromeček. Jsme děsně natěšení."
Co bys rád našel pod stromečkem?
G: "Upřímně, nepotřebuju vůbec nic. Mám všechno, co potřebuju. Když jste dlouho pryč, naučíte se věci nepotřebovat."
Který propagační dárek byl letos nejlepší?
G: "Víte, já je moc nepřijímám. Obvykle reaguju: děkuju, nechci. Tedy pokud to není něco nevyhnutelnýho, jako při předávání cen. Většinou ocením vodu, ovoce..."
Shrň rok 2007 jedním slovem.
G: "Úžasný. I když to slovo ho ani moc nevystihuje. Spíš bych řekl, že byl charakterizující."

rozhovor mikey way a ray toro

29. ledna 2008 v 17:28
sice je to starší rozhovor ale určitě vás potěší :)))
Na toto interwiew se dostavili Ray Toro a Mikey Way, protože ostatní byli vyčerpaní a spali.
,,Zachraňujeme lidi před sebevraždou"
Pro vaši novou desku jste si vymysleli alter ego, fiktivní kapelu The Black Parade. Čí to byl nápad?
Ray: S tím přišel Gerard. Byl pohlcený novým konceptem naší new desky. Dělal na tom od rána do noci a jednou ho napadlo vytvořit si svoje alter ego. Nadchlo nás to, protože jsme se od poslední desky změnili. Dospěli jsme a to se odrazilo na muzice. Pro lepší představení naší nové tváře fanouškům jsme vytvořili The Black Parade.
Kostýmy pro The Black Parade vytvořila Colleen Atwood, která se podílela na kostýmech k filmům Mars útočí! Nebo Ospalá díra. Jak probíhala spolupráce?
Ray: Gerard jí dal svoje návrhy kostýmů, jak by měly vypadat a podařilo se je realizovat. Když jsme ty kostýmy poprvé zkoušeli, netušili jsme, že nám tak padnou a budou se nám tak líbit. Měli jsme v nich pocit, jako bychom byli nějací superhrdinové.
Mikey: Colleen je neuvěřitelná, dělala na mých nejoblíbenějších filmech jako je např. Střihoruký Edward, kdy dělala kostým pro Johnnyho Deppa.
A nosíte ty kostými i na koncerty?
Ray: To by jsme rádi, ale je v nich vedro k nevydržení. Trošku je předěláme a pojedeme v nich další část našeho turné.
Na vašem DVD Life On The Murder Scene padaly vtípky, že si moc často neměníte a neperete oblečení. Jak jste na tom teď? Už je to lepší?
Ray: No, ani ne. Frank nosí pořád tu samou košili odzačátku turné, což bylo už dáááávno. Až dneska ji poslal do čistírny. Byla fakt nechutná, plná fleků od potu. Fakt odporný.
My Chemical Romance mají všichni spojený výhradně s černou barvou. Nosíte i v soukromí jenom černou?
Ray: No, teď mám tmavě modré džíny, ale jinak mám všechno oblečení tmavé. Nepamatuju se, kdy jsem měl naposledy na sobě barevné tričko.
Mikey: Já mám teď fialovo-bílou mikinu, takže občas barvy nosíme.
V rozhovorech často zmiňujete, že všichni, kromě bubeníka Boba, pocházíte z New Jersey a to ze čtvrti, která není zrovna bezpečná. Myslíte si, že je to důvod, proč máte ,,temnou image"?
Mikey: Určitě. Jako malí jsme byli tiché, ušlápnuté děcka- podivíni. S Gerardem (bráchou) jsme neměli moc kamarádů a tak jsme si hráli jen spolu. A to tě ovlivní.
A pořád tam bydlíte?
Mikey: Bydlím v New Jersey, ale v jiné čtvrti.
Ray: Já tam bydlím, protože když mám volno, tak chci být s kámošema, s rodinou a lidma, na které jinak nemám čas. Rád bych žil někde jinde, ale nevím, jestli to město dokážu někdy opustit.
Kdy jste si uvědomili, že jste slavní?
Mikey: Já si to pořád neuvědomuju, ani mi to tak nepřipadá.
Ray: Já od doby, kdy mi rodiče volali, že jsem byl v TV, časopise ..atd. V tu chvíli mi to dojde a mám zvláštní pocit, když se o mě píše v časopisech jako je Spin nebo Rolling Stone, který jsem vždycky četl.
Před vaším prvním koncertem jste se prý hodně opili, abyste se zbavili trémy. Pořád máte stejný recept na trému?
Mikey: No, tenkrát jsem se pořádně zlil. Teď se před koncertem jen rozhejbu.
Ray: Každý máme svůj rituál. Taky máme jeden společný. Vždycky před konzíkem se postavíme do dvou řad. Na jedný straně kapela, na druhý naše crew a jak jdeme proti sobě, tak si plácnem. Ale včera v Mnichově, jsme se postavili na opačné strany. Báli jsme se, že by se nám vystoupení nepovedlo, tak jsme se museli vymněnit. Takhle se bavíme před koncertem vždycky. Jinak se poflakujeme v zákulisí a relaxujeme.
Letos v létě jste hráli na festivalu v Readingu, kde vás někteří lidi moc nevzali a házeli po vás kelímky. Co vás přimnělo zůstat na pódiu a odehrát celý set?
Ray: Začala to skupinka lidí, co nás buď neměli rádi nebo byli opilý, nevím… Pak se k nim přidali i fanoušci, páč v ten moment to pro ně byla sranda. To nás ale vyprovokovalo zahrát líp než normálně. Byla to výzva, kterou jsme chtěli překonat. Z našeho pohledu to byl úspěšný koncert, protože jsme podali skvělí výkon.
Jméno vaší kapely vzešlo z názvu románu od Irvina Welsche: Ectasy: Three Tales of Chemical Romance. Kontaktovali jste ho? Víte, jestli vaši kapelu zná?
Mikey: Netuším, nikdy mě to nenapadlo.. Možná se s ním někdy spojíme.
Ray: Já jen vím, že nás zná Stephen King, což nás potěšilo. Dokonce se v jeho nejnovější knížce o nás zmínil. Máme z toho velkou radost.
Gerard říkal, že mu MCR dvakrát zachránili život a že tahle kapela může zachránit život i dalším lidem. Jak to chcete udělat?
Ray: Fanoušci říkají, že jim naše hudba rozšířila obzory a zvýšila sebevědomí. Nedávno jsem četl dopis od holky, která byla nekomunikativní a stydlivá. Na našich koncertch a fórech se skamarádila s lidma, kteří na tom byli jako ona. Taky nám psali lidi, kteří mysleli na sebevraždu, ale jak se zaposlouchali do naší hudby, změnili názor. Takže takhle zachraňujeme. Nabádáme lidi, ať naloží se svým životem, jak nejlíp umí. Na koncertem hlásáme, ať si svého života váží a že každý je tady z nějakého důvodu a proto má jeho život smysl. A o tom je The Black Parade.
Takže zůstáváte v kontaktu s vašimi fanoušky? Ostatně v dnešní době máte nejoddanější fanoušky za všech skupin na světě…
Ray: Jasně, bavíme se s nima po koncertech, nebo když vyhrají setkání s náma. Je to čím dál tím těžší. Chodí nám totiž strašně moc dopisů a nestíháme odpovídat. A taky bohužel existují případy, že nedokážeme pomoct, protože nejsme odborníci, abychom řešili závažné problémy. Ale rozhodně při nich stojíme.

MCR-rozhovor

29. ledna 2008 v 17:11
Q: Jaká byla první deska jakou jste si koupili?
Frank:G n' R - Appetite for Destruction na kazetě
Gerard: Poison - Look What the Cat Dragged In
Mikey: Smashing Pumpkins - Siamese DRAM

gerard way-rozhovor

29. ledna 2008 v 17:10
MelissaInMusic: ahojky
mcrsgerard: věk/pohlaví?
MelissaInMusic: lol 28/žena. Ty?
mcrsgerard: 48/muž. Řidič náklaďáku.
MelissaInMusic: skvělý!
MelissaInMusic: ahoj, Gerarde - Díky, že si najdeš čas s náma dneska mluvit!
MelissaInMusic: kde teď vůbec jsi, kromě toho, že na AIM?
mcrsgerard: není vůbec zač!
mcrsgerard: Myrtle Beach, Jižní Carolina
MelissaInMusic: co tam děláš?
mcrsgerard: kouřím v zákulisí...
MelissaInMusic: máte dnes koncert?
MelissaInMusic: jakou značku kouříš --- přemýšlím, jestli se tě na to vůbec mám ptát...
mcrsgerard: Oh...jo...zlato...v House of Blues
mcrsgerard: Marlboro...ale kouřit je špatný!
MelissaInMusic: správně. Už jsem párkrát přestala.
mcrsgerard: To nedokážu.
MelissaInMusic: takže, přestanete vůbec někdy jezdit po turném?
mcrsgerard: Hmmmm
mcrsgerard: Jasně.
MelissaInMusic: ne navždy, samozřejmě :-D
mcrsgerard: 18. prosince...Austrálie
MelissaInMusic: To znamená co? Dva roky?
mcrsgerard: Pak půjdeme nahrávat nový songy
mcrsgerard: jo 2 roky...když nepočítáš nahrávky co fakt nebyly zlomový, jen jsme je používali...3 a půl
MelissaInMusic: pamatuješ si vůbec jak vypadá domov?
mcrsgerard: teď už jo...ale byla doba, když jsme bez přestávky jeli dlouhý turný, pak jsem zapomněl jak vypadá dům mých rodičů.
mcrsgerard: bylo hrozný se vrátit domů.
MelissaInMusic: a doma je Jersey, že?
mcrsgerard: Ano...pro mé rodiče...nedávno jsem se přestěhoval do Queens
MelissaInMusic: co nejbláznivějšího se ti stalo na maratónském turné?
mcrsgerard: setkání s Glenn Danzig
mcrsgerard: Byla to životní změna...a dřív než jsem ho potkal...pustil nám "Astro Zombies"
MelissaInMusic: to je moje další otázka!
MelissaInMusic: váš cover Misfits 'astro zombies' je na soundtracku k nové hře Tony Hawk game. Jak ses k tomu připletl?
mcrsgerard: Nikdy jsme nevytvořili nic jako přímo cover....odmítli jsem hodně věcí...ale " tony hawk" se nám zdál jako skvělý nápad...jasně že jsme vybrali Misfits, z NJ, naši oblíbenou skupinu. Byli jsme překvapení, že si je ještě nikdo nevybral.
MelissaInMusic: takže jsou ikonami pro mnoho umělců...
mcrsgerard: Vybrat správnej song bylo těžký.
mcrsgerard: jo
MelissaInMusic: přesto musí být Danzig maličko zastrašující
mcrsgerard: Jistě že jsem se bál...a byl nervní...ale on byl prostě jeden z nejmilejších lidí co jsem kdy potkal.
MelissaInMusic: je skvělý poznat hrdinu, který splňuje všechna tvoje očekávání.
mcrsgerard: a taky jsme potkali Doyle ...taky milý
mcrsgerard: Jo...byl ještě lepší než jsem doufal. Mluvili jsme spolu a bylo to úžasný!
MelissaInMusic: Je ještě někdo koho píseň byste chtěli přezpívat nebo s někým spolupracovat?vím, že spolupracujete na novém cd thursday.
mcrsgerard: Rád bych spolupracoval s Frankem Blackem...možná ještě víc než s mýma dalšíma dvěma idolama, Tomem Waitsem or Morrisseyem
mcrsgerard: Ale myslím, že pracovat s Frankem by bylo zajímavější.
mcrsgerard: A rád bych udělal cover Mr. Grieves od Pixies
MelissaInMusic: Neřekla bych do tebe, že jsi jejich fanoušek.
MelissaInMusic: Můžeme kromě toho očekávat i něco jiného, jako nové písně?
MelissaInMusic: Nové songy, co jste už začali hrát, mají u fanoušků skvělý ohlas.
mcrsgerard: Jsem jejich velký fanoušek...Frank Black má na mě velký hlasový i textový vliv.
mcrsgerard: očekávám spoustu nových věcí, téměř žádné další songy neznějí předchozí alba...textově tmavé, ale skutečnější než výmysl.
MelissaInMusic: takže méně "účelové album" a více politiky?
mcrsgerard: Myslím, že míň politiky...ale víc o životě, dospívání...bez naděje, stárnutí...ještě brutálnější upřímnost...myslím "Rozmanitá třída" se setká s "Nocí v opeře"...s kulomety
MelissaInMusic: vždycky tak!
MelissaInMusic: Myslíš, že je správné označení vaší hudby "emo"? Co si o tom myslíš?
mcrsgerard: nemůžeme se toho zbavit...je to jako ochranná známka
MelissaInMusic: haha
MelissaInMusic: jo, a musíte mít skvělý album.
mcrsgerard: Nemyslím si, že nás "emo" vystihuje...i na začátku...možná tehdy zeměpisně, když jsme hráli v VFW halách...nikdo nás neobsazoval
MelissaInMusic: Zdá se to jako vhodný termín pro procítěnou muziku..
mcrsgerard: Jo, moc hezký...je to jen módní slovíčko, co má připoutat vlnu mládeže
MelissaInMusic: vím, že už musíš jít, ale dovol mi ještě pár otázeček....
mcrsgerard: jen do toho...dělat takhle interview je sranda
MelissaInMusic: Díky! jsem moc ráda, že se ti to líbí...
mcrsgerard: hahahah, pohoda...
MelissaInMusic: Co si myslíš o skupinách jako the killers, the bravery & fall out boy jenž se navzájem v tisku propírají...
mcrsgerard: Oh jsem si jistý, že my taky...
MelissaInMusic: haha
mcrsgerard: Nikomu se nevěnujeme...
mcrsgerard: myslel jsem si, že Beef jsou pouze na to, aby se prodávali cdčka ....jsou lidi, který moc nemusíme, jasně...ale nikdy o tom nebudeme mluvit...protože si myslíme, že se tak stejně jen prodá víc novin...
MelissaInMusic: My chemical romance míří vysoko!
mcrsgerard: Hodně věcí ustojíme....ale vždycky to není lehký...
MelissaInMusic: myslím, že to má hodně společnýho s tím, jaký fanoušky máte -- jste přece jen parta chlapů
mcrsgerard: Jsem si jistý, že jednou budeme otevřeně mluvit o něčem nebo někom....ale jen když to bude nezbytné
MelissaInMusic: no, aolmusic.com by bylo poctěno, kdybyste od něj přijali krabičku na mýdlo.
mcrsgerard: hahahahah
MelissaInMusic: Díky moc, Gerarde, opravdu si moc vážíme toho, že sis na nás udělal dneska čas. A poslední věc co bys nám chtěl říct než se rozloučíme?
mcrsgerard: Hmmmm
MelissaInMusic: žádnej spěch!
mcrsgerard: hlavně...díky všem našim fanouškům za úžasnej rok ...Díky, že nám věříte a umožnili jste nám splnit si všechny naše sny.
mcrsgerard: můžeš se ještě zeptat jestli chceš...
MelissaInMusic: ok.. jakou videohru teď hraješ?
mcrsgerard: World of Warcraft!
mcrsgerard: hraje ji celá skupina
MelissaInMusic: Bezva!! Já taky
MelissaInMusic: Co tam seš?
mcrsgerard: To myslíš vážně?
MelissaInMusic: smrtelně vážně
mcrsgerard: Jsem Undead Warrior
mcrsgerard: postavičky...
MelissaInMusic: haha musíš být nemrtvý!
mcrsgerard: Jo, tak jsem předvídatelný!
MelissaInMusic: haha..možná jsem si myslela kněze
mcrsgerard: I když mám rád Paladins
mcrsgerard: Knězi vypadaj trochu nudně
MelissaInMusic: nene, jsou cool!
MelissaInMusic: Hrajete když cestujete?
mcrsgerard: Jo, furt....hodiny!
MelissaInMusic: To je skvělý. Snad se někdy potkáme.
mcrsgerard: hahaha, jo někdy se můžeme s Dave Chapellem zastavit
MelissaInMusic: LOL
mcrsgerard: hahahah
MelissaInMusic: ok zase díky, a ať se vám vystoupení povede!
mcrsgerard: ok díky! Měj se!
MelissaInMusic: Ty taky! Čau!

MCR-rozhovor u kterého se určitě zasmějete :)))

29. ledna 2008 v 16:17
1.Tak chlapci, prvni otazka. Koho z kapely mate najradsi ?

Frankie: Boba !

Bob: Jednoznačne Frankieho !

Gerard : Sebe !

2.Tato druhá otázka je pro Gerarda.Co je na tebe tak úžasneho že se máš najradši z kapely?

Gerard: Všecko! Vlasy,nehty,nohy,prsty,oči,zadek no prostě všecko !

3.Chlapci, souhlasite s tim?

Bob: Absolutne ne !

Frankie : Vubec !

Mikey : Souhlasim , ale s klukama .

Ray: Uplne ,ja mam tez najradsi Gerarda,ostatni chlapci sou na mne zlyyyy ( fňuk , fňuk)

Gerard: ooooooo, dekuju

4. A koho z kapely mate nejmin radi ?

Mikey: Gerarda.

Frankie: Taky Gerarda , protoze me zbil!

Bob: GEEHO, protoze zbil Frankieho!!!

Gerard: Raye

R: Raye ? Proc ? Prece on ma tebe najradsi !

Gerard :Ja vim ,ale on se o sebe vubec nestara, vypada strasne , mivam z neho az nocni mury.

Ray : ( ROZPLACE SA A UTIKA PRYC)

Mikey: Vidis co si zpusobil ty buzno ?

5. Dobre chlapci,jen se mi tu nepobijte. Udelal vam nekdo z kapely neco zleho, naco uz nikdy nezapomenete?

Frankie : Ano,Gerard me zbil na koncerte!

Bob : Gerardovi , to ,ze zbil Frankieho.

Frankie: ( hodil na Boba takovy miloucky usmev)

R: (smeje se kvuli priblblosti clenu kapely )

6. Kdo je vas vzor ?

Frankie: No rad by sem rekl ze Bob ale bohuzel to on neni. Nemam zadny VZOR.

Bob: Nevim . Ale rozhodne ne Gerard !

Gerard : Ja mam vzor je to jeden chlap-kluk.

7.Jaka je vasa najoblibenejsi barva?

Bob: Cerna

Frank: Souhlasim

Gerard: Ruzova

Mikey : Mne je to jedno

8. Dobre chlapci to bylo asi vsecko co sem chtel vedet.

MCR-srandovní rozhovor :)))

19. prosince 2007 v 17:49
Co děláte vždycky po odzpívaném koncertě???
Gerard:Já se jdu osprchovat
Frank:Já to samí ale Gerarde chodit tam vždycky, když tam jsem já nemusíš,já vím že chceš vidět moje sexy tělo ale lézt mi tam nemusíš (směje se)
Gerard Co?Co kecas???Vždycky ti tam nechodim
Frank:Tak ne vždycky, ale chodíš tam!!
Gerard:Drž hubu
Frank:Tak jo ale chodíš tam!!!
Gerard:Ty si ale debil
Mikey:Kluci nenadavejte si!!!
Gerard:Ty si taky debil!!
Mikey:Drž hubu!
Frank:Nechte se!!
Gerard:Jo Mikey nech mě!!!
Mikey:Zklapni a další otázka!!!
Pro Gerarda:Ty chodíš Frankovi do sprchy??
Gerard:Jo jednou schvalne jsem mu chtel schovat věci ale to tam byl semnou aji Mikey nemuze zapirat!!A jinak někdy jo ale to žesi tam něco zapomenu!!!!!Ne schválně!!!
Mikey:No jo priznavam se ,jednou jsme tam s Gerrdem vlezli abychom mu věci schovali ale Frank nas pristich.
Frank:To si piš že jsem vás přistich ale že si tam byl aji ty to jsem nevěděl to si ještě s váma vyřídím!!
Gerard:Vždyt už je to dávno za náma
Frank:No a co.
Líbí se vám jak vypadáte??Jste se sebou zpokojení??
Gerard:Ne když se na sebe podívám je mi ze mě zle!!!
Frank:Tož Geparde nahodou si sexy(směje se).Mi se líbí jak vypadam myslím si že jsem sexy(směje se)
Gerard:díky Franku jsem dojat že si o mně myslíš,že jsem sexy.To bych od tebe nečekal.
Frank:A na mě nic neřekneš?
Gerard:A co??
Frank:No že jsem sexy!!
Gerard:Ale jo si
Frank:Jak ale???
Ray:Kluci nezačínejte zas s tím.To slyšíme pořád.
Bob:Jo Ray má pravdu.
Mikey:Ale Franku si sexy
Frank:Díky,ty taky.
Mikey:Já si myslím,že nijak dokonalý nejsem ale líbí se mi moje vlasy
Gerard:Však tam taky strávíš celej den my se musíme taky připravovat!!
Mikey:Zklapni.Děláš jako kdyby si tam ty byl pět minut
Bob:Nechte se.Já o sobě si myslím že nejsem nijak pěkný a se sebou spokojenej nejsem!
Frank:Proč??
Bob:Nestarej se!!
Ray:Já se nesnáším!!
To stačí další otázka!!Co na sobě nesnášíte???
Frank:Neřeknu!!!!
Gerard:Proč??Ještě si se nám nesvěřil
Frank:Neptejte se prostě neřeknu!!
Gerard:Já na sobě nesnáším…nevím nesnáším se celého
Ray:taky se nesnáším celého
Bob:Já taky
Mikey:Mi na sobě vadí to jakej čas strávím v koupelně.Přiznávám se že tam ztrávím nejvíc času
Gerard:Ale Mikey ty si debil!!!!!Co nesnášíš na sobě!!To každém ví že tam strávíš nejvíc času ale co na sobě nesnášíš!!!!!!!!
Mikey:Však jak dlouho jsem v te koupelně
Gerard:Ty si ale debil
Mikey:Ty máš co říkat
Frank:Nechte se!!
Bob:Souhlasím s Frankem
Frank:Díky aspon někdo tady má mozek!!
Ray:To chceš říct že já ho nemám??
Frank:Jestli semnou souhlasíš tak ho máš!
Ray:Souhlasím!!
Frank:Máš ho
Bob:A vy kluci?
Gerard:Zklapni
Bob:oProč??
Mikey:Další otázka!!!
Až zkončíme tadyten rozhovor budete si pořád takhle nadávat a o čem budete mluvit??
Gerard:Já o ničem radši půjd do sprchy
Frank:Jo??Už se tším(směje se)
Gerard:Jak to myslíš??
Frank:Vždyt víš!!
Gerard:No nevím
Frank:Však počkej
Gerard:Do sprchy nejdu
Frank:Ani zítra??(směje se)
Gerard:Zklapni zkurvysynu!!!
Frank:zkurvysynu??Gerarde Geparde ty sprosťáku
Mikey:Franku!!Tak ho nech Geparda
Frank:Ale ja mu nic nedělám
Mikey:No
Frank:Co no?
Myslím si,že ukončíme rozhovor.Děkuji žeste si udělali čas.

my chemical romance-rozhovor

19. prosince 2007 v 17:48
Okay kluci,mám tu pro vás pár otázek,připraveni?
Gerard Way: Dem na to..
2/ Lentilky nebo M&M ?
Mikey Way: Lentilky!!!!Samozřejmně že lentilky!!
Gerard Way: Teď musím s Mikeym souhlasit,lentilky v každém případě.
Frank Iero: Já mám nejradši věci polité čokoládou.
Ray Toro: Kluci,vůbec ne, M&M sou lepší.
Frank : Ale dyť oboje chutná stejně!Trošku víc rozmanitosti do života!
Bob Bryar: Já sem pro gumový medvídky.
Gerard: Debile,ty nebyli na výběr.
Bob : Tak teď už sou.
3/ Co byste radši: oplodnili krávu nebo snědli mrtvou želvu na cestě?
Frank: Nějaký jiný možnosti?
Gerard: Radši bych sněd něco přejetýho na cestě,jak by sem se asi přiblížil ke krávě.
Mikey: Nenávidí krávy.Ale vážně,sníst želvu přejetou na cestě?To by bylo prostě divný a nechutný.
Gerard: Krávy smrdí.
Frank: Co třeba ani jedno?
Ray: Ale Frankie,my víme,že to chceš dělat s krávou,a nebo i s dvěma.
Frank: Co? To neni pravda.
Bob: Kluci,kdybyste chtěli oplodnit krávu,tak byste museli dát...
Mikey: Ticho!Ať je tohle interview přístupný aspoň od 13 let!!Od 13!!!!

4/ Co nejhoršího vám na turné provedli kámoši ze skupiny?
Ray:Radši ani nezačnem,nebo bysme tu seděli vážne dlouho.
Gerard: Ale no tak.Dyť víš že si děláme srandu z Mikeyho víc jak z ostatních.
Frankie: Všichni máme svoje dny.
Gerard: Jednou ste mě kluci dos*ali "samich" a nechali ste mě sníst to.
Když byl Mikey ještě malej řikal "samich" místo sandwich a nějak se to uchytilo.
Bob: Řekni co ti udělali s tim sanwichem!
Mikey: Ó Bože,neřikej to!!!
Gerard: Dělal sem si "samich" s tuňákem a pomazánkou,no na chvíli sem si musel odběhnout.
Když sem se vrátil, můj "samich" už víc nebyl s pomazánkou,ale s Mikeyho "jistejma výlučkama"
Bylo to tak nechutný.Slibuju,že vám to jednou vrátim.
Mikey: Ano,ale už si mi to vrátil.Tehdy, když ste mě s Frankiem zazipovali do spacího pytle a hodili do bazénu v tom
Sheraton hotelu,jenom proto,že sem s váma nechtěl jít na to hrůzostrašný poschodí.
5/ Co na tom bylo tak hrůzostrašnýho?
Gerard: Byli tam s*****ní satanisti a Mikey z nich měl v kalhotech.
Ray: Ti kluci byli cool.
Frankie: Byl tam jeden chlapík,kterej nás začal po tom poschodí nahánět a vykřikovat
na nás něco latinsky.A nebo aspoň myslim,že to bylo latina.Skutečně sme je nas*ali.
Myslim,že se nás pokoušel proklínat nebo tak něco.
6/ Věříte na takový věci?
Gerard: Měli sme pár incidentů s ouijia deskou (pozn. taková vecička na vyvolávání duchů atd..)
a sme všichni velmi pověrčiví.
Frankie: Nikdy nepodlézejte žebříky.
7/ Okay,nové téma.Já však s touhle otázkou nic nemám.Boxerky,slipy,pánský tanga a nebo naostro?
Mikey: *směje se tak,že spadne ze stoličky*
Frankie: Tanga v každym případě!
Gerard: Ku**a ano!!!
Ray: Ďekuju,ne,boxerky.
Bob: Bez komentáře
Mikey: Ah, ty chodíš naostro,ne?
Bob: Jak sem řek,beze komentáře.
Gerard: Uaaaa.už vedle tebe nechci sedět!!!
8/ Dobře,přítelkyně chtěla vědět,co skutečně děláte ve sprše.
Gerard: Já mám rád dlouhé příjemné sprchy a dotýkám se celého těla a.....
Mikey: Ewwwwww
Gerard: Ale Mikey,na co myslíš...
Mikey: Eeeeewwwwwww ne!
Gerard: Nepopírej to!
Mikey: Drž hubu,zpátky k otázce.
Gerard: Tohle je součást otázky.
Frank: Vy kluci ste zkažený.
9/Hele Mikey,nebereš si toustovač do vany?
Gerard: Ano!Dělá to!
Mikey: Už ne,teď se rád ve vaně dívám na telku,ale myslím že to neni moc bezpečný.
Frank: Ty si takovej debil!
10/ Tahle otázka je pro Frankieho: Myslel si už na někoho ze skupiny i takovým jiným
způsobem?
Frank: Ve skutečnosti jo.Ale nebylo to nic nechutnýho a nebo tak.To jen on měl jednou takový
nohavice co ukazovali trochu víc.
Gerard: Ano,všichni vědí,že sem sexi.
11/ Určitě Gerarde.Jeden z vašich fanoušků chtěl vedět jak daleko si zašel s Bertem.
Gerard: Nic sem s nim nedělal,jen sem ho viděl nahýho.
Frank: Myslim že Bob a Ray nás právě opustili.
Mikey: Citlivky,nesnesou rozhovory o sexu.
Gerard: To ty o tom jenom mluvíš.
Mikey: Di do p***!
Gerard: Ty!
Mikey: Di si to dát do krávy!
Gerard: Ty do toastovače a nezapomeň ho zapnout!
Mikey: Di si to dát do tvý matky!
Gerard: Ale dyť je to taky tvoje máma,debile!!
12/ Dobře,myslím,že je nevyšší čas ukončit interview.
Frank: Tak vás jménem celé kapely pozdravuju a doufám,že se uvidíme na koncertě!
Gerard: Di si to dát do velryby!
Mikey: Kolikrát ti mám opakovat,že mě věci jako tebe nezajímaj Gerarde!!!

rozhovor-MCR

19. prosince 2007 v 17:46
Reportér: "Takže jdeme na to, první otázka: Máte před spaním nějaký rituál, něco, co musíte udělat, abyste byli klidní?"
Mikey: "No, já si musím vždycky zamknout byt…"
Frank: *smích
Mikey: "Nevím čemu se směješ Franku, hlavně že ty se před spaním díváš na porno…"
Gerard: *smích
Frank: "Jdi do prdele, Gerarde"
Gerard: "Já jsem nic neřekl"
Frank: "Ale smál ses!"
Gerard: "Jdi se koukat na porno, prosím tě!"
Frank: "Jdi si zamknout byt, debile!"
Gerard: "To říkal Mikey, debile!"
Reportér: "OK, stop, stop. Další otázka: Kolik pater myslíte že má nebe a kolik peklo?"
Bob: "Nebe 7 a peklo 666"
Ray: "Jsi si tím jistý? Proč myslíš?"
Bob: "Prostě to tak je…!"
Mikey: "Ale je to ňáký divný…!"
Gerard: "Neboj Mikey - pro tebe připustí výjimku!"
Mikey: "Jak to myslíš?"
Gerard: "To si fakt myslíš, že bude stačit těch 666?!"
Mikey: "Jdi do prdele"
Frank: "Ale Mikey nehřeší - dokonce si zamyká byt!"
Mikey: "Moc vtipné Franku"
Reportér: "Klid kluci. Začnem rači nové téma. Takže: Kdo je vám z vaší skupiny nejsympatičtější?"
Gerard: "Mikeymu určitě já"
Mikey: "No to určitě, to už radši Bob!"
Bob: "Co tím jako chceš sakra říct?"
Ray: "No tak nerozčiluj se"
Frank: "Nesnáším tě, Mikey!"
Gerard: "No tak, mějte se rádi kluci…"
Frank: "Tak jo - miluju tě, Mikey!"
Gerard: "No ale zas to nepřehánějte…"
Reportér: "OK, radši jiné téma. Co byste na sobě nejvíc ocenili?"
Gerard: "Na sobě nebo na ostatních?"
Frank: "Prosím tě, co bys chtěl oceňovat na sobě?"
Gerard: "No že mám hezkou prdel"
Mikey: "A vlasy"
Gerard: "No vidíš žes to řekl - řekls že mam pěknou prdel a vlasy!"
Mikey: "Řek jsem jenom vlasy"
Gerard: "Ale Mikey nepřekrucuj to…"
Mikey: "Di do prdele"
Reportér: "Tohle k ničemu nevede, radši změníme téma. Takže: …Jaká nejhorší příhoda se vám kdy stala ve škole?"
Gerard: "To bylo na střední, když jsem přednášel referát a spadly mi kalhoty…"
Frank: *smích
Gerard: "Nevím co ti je na tom vtipného Franku…"
Frank: "Ale Gerarde o tom jsi před námi pomlčel…"
Gerard: "To jenom Mikey na to v životě nezapomene…"
Mikey: "Jo to jsem se tenkrát strašně nasmál"
Gerard: "A víš kdy jsem se strašně nasmál já? Když ti tenkrát takzvaně spadla mikina na ochoz tři metry nad našimi hlavami…"
Mikey: "To mi nespadla. Tys mi jí tam hodil! ...a pak ses smál když sem lez nahoru…"
Gerard: "Víš že zezadu je na tebe pěknej pohled? máš sexy zadek… a tenkrát s tou dírou v kalhotách……"
Mikey: "Já tě zabiju Gerarde"
Frank: "No tak žádný vraždy nebudou"
Mikey: "Jdi se koukat na porno!"
Gerard: "Jdi si zamknout byt!"
Mikey: "A ty si jdi obdivovat svojí prdel a vlasy!"
Gerard: "A teď jsi to řek! řekls prdel a vlasy!"
Mikey: "Ty jsi nesnesitelnej Gerarde"
Frank: "Hlavně že má hezkou prdel, co Mikey?"
Mikey: "Jděte se všichni vycpat!"
Mikey: *naštvaně odchází
Gerard: *smích
Frank: *smích
Reportér: "OK, skončíme to. Tak vám děkuju, kluci."

MCR-super rozhovor

19. prosince 2007 v 17:40
Mikey: "Proboha, jsi to ty?"
Hlas: "Ano, jsem to já, Mikey"
Mikey: "Proč na mě mluvíš?"
Hlas: "Jenom jsem ti chtěl říct, že potřebuju, abys řekl Gerardovi, že má nádherné vlasy a krásnou prdel"
Mikey: "Gerarde jdi do prdele!"
Hlas: "Ale já nejsem Gerard!"
Mikey: "Ale ano, jsi"
Gerard: "Tak jo, dostals mě, ale mám krásné vlasy, že?"
Mikey: "No když chceš, tak si to mysli dál"

Mikey: "Ku*va Gerarde, slez dolů..."
Gerard: "Ne, já chci lítat"
Mikey: "Vždyť se zabiješ..."
Gerard: "Já jsem pták" (zamával pažemi a zřítil se hlavou na před na podium)
Mikey: "Já jsem ti to říkal"
Gerard: "Mikey do prdele zavři hubu"
Mikey: "Ne, možná jsi můj brácha, ale nejsi můj šéf"
Gerard: vstává...
Mikey: "Do prdele..." a zdrhá
Gerard: "Jenom počkej, až ti za ty kecy nakopu prdel"
Mikey: "Frankie!!! Pomoc, Gee mě chce zabít"
Frankie: "Gee, Mikey ti říkal, abys nelítal, tak ho nech"
Ray: povzdechne si "Bratři"
Bob: "Bože můj..."
 
 

Reklama